דירוג שירי האוסקר האהובים עלי (כרגע) מקומות 16-30

בעקבות ההרצאה המרתקת של אבנר שביט על ההיסטוריה של הקטגוריה – http://hachug.co.il/?p=432 לקראת טקס האוסקר הקרוב, החלטתי לפרסם כאן רשימה סובייקטיבית לחלוטין וזמנית עוד יותר – זאת מכיוון שאני סבור כי דירוגים מסוג זה הם חסרי ערך, מה גם שמוזיקה אינה תחום הבקיאות שלי, גם במקרים של מוזיקה מסרטים. כיאה לרשימה של סרטים זוכי האוסקר, נדמה לי שאחרי הפוסט הזה אף אחד מחבריי לא יחשוב שיש לי טעם טוב במוזיקה או בכלל. בניסיון לצמצם נזקים אצטרף לטענה כי השנה כל השירים המועמדים די זוועתיים.

יש לכניסה לדירוג תנאי אחד בלבד – רק שירים שזכו באוסקר, אןי כניסה למפסידים. זה קשה לי, כי אני תמיד מעדיף מפסידים. לכן בחרתי להתחיל במפסיד הגדול מכולם –

30. מן הראוי לפתוח את המצעד משיר של דיסני. יחד עם הבטחה כי היו רק 3 שירים מסרטים מצויירים בדירוג שלי –

29. שנה אחרי שאביו רקס הריסון שר את השיר הזוכה מד"ר דודיטל" נואל הריסון זוכה אף הוא –

28. במקרה זה, כדאי לראות גם את הקטע שאחרי השיר –

27. הדירוג של השיר יחסית נמוך, אבל הקטע ממנו הוא לקוח הוא כנראה הרגע הקולנועי המוצלח ביותר בפוסט זה  –

26. יש מדונה בדירוג שלי. זה הפתיע גם אותי –

25. שיר שמצד אחד נשמע לא מתאים למערבון, אך מצד שני מאוד מתאים למערבון ממנו הוא לקוח –

24. וידוי כפול: אני אוהב סרטי דיסני. אני גם אוהב את אלטון ג'ון  –

23.  השיר זוכה האוסקר שמתשלב הכי טוב בברכת יום הולדת לנשיא –

22. לא יודע אם זה שיר, אבל זה זכה –

21. השיר הזה נמצא ברשימה בעיקר מסיבות נוסטלגיות –

20.  השיר הראשון שזכה באוסקר, ולא הפעם האחרונה של ג'ינג'ר ופרד בדירוג שלי –

19. אזהרת ברברה סטרייסנד –

18. שיר מאוד ארוך, אבל בסוף יש סולו של ג'ודי גרלנד –

17. הנציג המצויר הבכיר ברשימה, גם במקרה זה בעקבות ילדותי –

16. הנציג של פופ שנות השמונים בדירוג שלי  –

פוסט זה פורסם בקטגוריה אוסקר, מוזיקה, קלאסיקה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על דירוג שירי האוסקר האהובים עלי (כרגע) מקומות 16-30

  1. פינגבאק: דירוג שירי האוסקר האהובים עלי (כרגע) מקומות 1-15 | זה לא מקגאפין

  2. פינגבאק: הלילה: טקס האוסקר ה-83 | סריטה

כתיבת תגובה